Document
Սիրելի՛ HENDERSON-ի Գնորդներ,

Սիրելի՛ HENDERSON-ի Գնորդներ,

Մենք վերահսկում ենք մեր արտադրանքի բարձր որակը արտադրության բոլոր փուլերում` կտորից և պարագաներից մինչև վաճառքի հանվող պատրաստի ապրանք, ինչը մեզ թույլ է տվել կրճատել խոտանի պատճառով ապրանքի վերադարձը մինչև 0,1%:

HENDERSON արտոնությունների քարտի սեփականատերերի համար մենք առաջարկում ենք յուրահատուկ ծառայություն Ռուսաստանում՝ 24 ամսվա ընթացքում ձեռք բերված բոլոր ապրանքների համար անվճար երաշխիքային սպասարկում։ Կոշիկի երաշխիքային ժամկետը 1 տարի է:

Եթե գնված ապրանքում թերություն հայտնաբերեք գնումից հետո 30 օրվա ընթացքում, դուք հնարավորություն ունեք վերադարձնելու կամ փոխանակելու այն նորի հետ:

Եթե գնման պահից անցել է ավելի քան 30 օր, HENDERSON-ը.

  • ապրանքը կընդունի ձեզ համար հարմար ցանկացած սրահում որակի ներքին ստուգման համար և արդյունքների մասին կտեղեկացնի 7 աշխատանքային օրվա ընթացքում,
  • կիրականացնի ապրանքի երաշխիքային վերանորոգում 7-ից 14 աշխատանքային օրվա ընթացքում (վերանորոգման համար նախատեսված ապրանքներն ընդունվում են միայն մաքուր տեսքով),
  • ապրանքը կփոխանակի նորով կամ կվերադարձնի դրա գումարը, եթե վերանորոգումը հնարավոր չէ:

Երաշխիքային սպասարկում ստանալու համար անհրաժեշտ է դիմել Ձեզ համար հարմար ցանկացած սրահ և ներկայացնել HENDERSON արտոնությունների քարտը և գնման կտրոնը։

Ապրանքների երաշխիքային վերանորոգումը իրականացվում է ձեր քաղաքում պրոֆեսիոնալ դերձակների ուժերով: Ձեր քաղաքի սրահներում դերձակների աշխատանքի մասին ճշտեք խորհրդատու-վաճառողներից կամ «Կառուցվածքին համապատասխանեցում». էջում:

Բոլոր հարցերով և հավելվածներով խնդրում ենք դիմել հաճախորդների սպասարկման ծառայությանը՝ 8248; +374 989 98 248; privilege@henderson.am.

*Այս ծառայությունը տրամադրվում է միայն այն դեպքում, եթե պահպանվել են ապրանքի պիտակի վրա նշված խնամքի բոլոր պայմանները, ինչպես նաև, եթե որակի ներքին ստուգումը հաստատի, որ թերությունը արտադրական թերության հետևանք է: Կարի և տրիկոտաժե սպիտակեղենի (ներքնազգեստ, պիժամա պարագաներ), գուլպեղեն, ոչ պարբերական հրատարակություններ (գրքեր, սկավառակներ) ենթակա են վերադարձման և փոխանակման միայն ոչ պատշաճ որակի դեպքում՝ համաձայն Պատշաճ որակի ոչ պարենային ապրանքների ցանկի (հաստատված է «Սպառողների իրավունքների պաշտպանության մասին» ՀՀ օրենքի 2-րդ գլուխ): Կազմակերպիչը իրավունք ունի փոխել ծառայության մատուցման պայմանները: